Eten en overnachten

Diner en lunch

Festival Classique programmeert concerten van vroeg op de dag tot laat in de avond. Zonder een gevulde maag kan je natuurlijk niet optimaal genieten van alle concerten.
Strandtent Xiringuito ligt direct naast ons festivalterrein en verzorgt daarom verschillende arrangementen voor de bezoekers van Festival Classique:
Ontbijt | Lunch | Diner | Borrelbox | Kampvuurpakketten
Boek jouw arrangement van te voren online! Per dag bieden zij verschillende arrangementen aan.

Voor de diners wordt gewerkt met shifts. Kies de gewenste starttijd voor jouw diner.
Heb je een diner besteld? Van te voren krijg jij bericht per email om jouw menukeuze door te geven.

Overnachting

Klassiek in Bed
Hoe leuk is het om in je eigen hotelkamer in Scheveningen een privéconcert te krijgen aan de rand van je bed? Festival Classique werkt samen met De Pier Suites en het Kurhaus. Bij jouw overnachting boek je nu een kort concert van 15 minuten waar de mooiste klassieke muziek voor jou of jullie persoonlijk gespeeld wordt. Meer informatie over Klassiek in Bed.